Friday, 24 April 2009

The Introduction Of The Legendary Man..










Assalamualaikum.. ha2.. sblm aku memperkenalkan diri, aku ingin memohon maaf skiranya ada yg terkecil hati diatas sgala isi kandungan yg bkal anda baca dlm blog ini.. kndungan dlm blog ini tidak berkaitan langsung samada yg masih hidop atau yg telah nazak...
Ok la, aku adalah bkas pljar SMK Sg.Pusu thn 04-06 & kmudian bertukar ke SM Teknik KL dr thn 07-08..nme..??aah la kn nme lupe plak nk bgtau.. nama aku M.Abid b. Idris... bru shja slesai & slamt menamatkan latihan dgn jayanya bg program latihan khimat ngara(PLKN) yg sungguh b0d0h bg siri ke-6 kump.1 di Kem PLKN Akademik Kepimpinan Segari, Lumut... aha!! nk tau lebih lanjut berkaitan dgn diri aku, sila add aku di 'www.myspace.com/heavenly_chain40'....


No comments:

Post a Comment